Sunday, December 26, 2010

Kenapa ni...


Kebosanan melanda aku..huhu..
nak tidur bosan..
nak makan bosan..
kebosanan tiada teman..
semuanya lah aku rasakan bosan..
xley buat benda yang rutin kot.
hari-hari masa berlalu...
sem baru dah nak bermula...
bagi aku, permulaan hidup yg bari adalah suatu 
kemajuan kepada aku...
adui...
tajuk untuk tesis aku belum lagi aku dapat..
fikir-fikir punya fikir...
satu pun tak melekat...
di otak...
kesuaian tajuk aku itu nanti perlu bersesuaian..
pula dengan penyelaras yg mahir dalam bidangnya...
sanins poltitik plak tuh...huhu...(agak krg minat la..)..hehe
tapi,
aku 'try' ar juga fikirkan tajuk yg berkaitan dgn bidang itu...huhu
ingatkan nak lah pilih bidang sosiologi...hehe
dalam ksstraan melayu ni...dh mang lama aku minat...
tapi nak wt cm ne...aku dpt la..pgjian malaysia kat sini...





2 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete